
In deze mooie informatieve nieuwsblog kun je meer te weten komen over het volgende onderwerp: Nieuws over: Online marketing strategieen , inclusief een mooie YouTube film. Bron: White Shark Media
YouTube Als marketeers leven we in een tijd waarin veranderingen constant zijn en we ons snel en effectief aan hen moesten aanpassen in marketing nieuwe strategieën en trends ontstaan die veranderen hoe we contact moeten leggen met en verkopen aan onze klanten, maar et is niet altijd genoeg om allee houd gelijke tred met deze transformaties in de komende jaren vooral in 2022 we zullen aanzienlijke veranderingen ondergaan als gevolg van de achtbaanrit van de pandemieën van de afgelopen twee jaar in deze video zullen we bespreken welke online marketingtrends zullen komen, dus laten we aan de slag andere pay-per-click-platforms gebruiken als het gaat om ppc je denkt waarschijnlijk alleen aan Google-advertenties, maar dit is niet het enige ppc-netwerk dat beslist waar te investeren in advertenties kan afhangen van verschillende factoren, zoals het volume van het platformgebruik voor advertentieweergave van creatieve mogelijkheden en adverteerdersbudget kunnen andere ppc-platforms, zoals Microsoft- advertenties, u het voordeel geven om te adverteren voor de overige een derde van de ppc-markt ,en stelt een zakelijk merk bloot aan een andere markt die is
Geoptimaliseerd voor mobiele apparaten
Meestal is een smartphone niet meer dan een uur verwijderd van de handpalm van een gebruiker en het is de go-to-bron voor het beheren van de dag -het dagelijkse leven zeventig procent van de betaalde zoekvertoningen vindt plaats op mobiele apparaten we raden u aan ervoor te zorgen dat uw website voor mobiel is geoptimaliseerd, neem aspecten van mobiele apparaten op in uw huidige ppc-strategie en blijf op de hoogte van nieuwe trends en functies die ppc u kan bieden bij het optimaliseren gebruikers van mobiele apparaten
Verbeteren de resultaten met AI en automatisering
AI kan longtail-zoekwoorden optimaliseren, wat moeilijk te doen is met op regels gebaseerde automatisering of slecht ontwikkelde ai- automatiseringstools zo dragen ai en automatisering bij aan de oorzaak a slechte testen van geautomatiseerde en slimme biedstrategieën voor zoekwoorden advertentieprestaties op basis van kwaliteitsscore inclusief advertentierelevantie en CTR-schattingen en biedingsaanbevelingen om maximaal verkeer te genereren a ik kan uitstekend gegevens en efficiëntie analyseren en ondersteunen hoe automatisering werkt om ppc-accounts te beheren veel adverteerders profiteren van ai en automatisering om strategieën te verbeteren om betere prestaties te optimaliseren, zoals ctr- biedingen en targeting omvatten videoadvertenties over de hele wereld meer dan 665 miljard huishoudens hebben smart-tv’s met meer mensen die thuis blijven vanwege covid, is het hun favoriete bron van entertainment geworden, vooral met YouTube op nummer één op de lijst met gebruikte kanalen wat betekent dit het idee hier is om videoadvertentie-inhoud te maken om merken via internet te promoten dit is om advertentiecampagnes op verschillende streamingplatforms te kunnen weergeven overweeg spraakondersteuning Alexa Cortana siri en google ik weet zeker dat u ten minste twee van deze spraakassistenten gebruikt om gesproken zoekopdrachten uit te voeren vanaf uw telefoon laptop smartapparaat of tv spreken is natuurlijker en relatief moeiteloos vergeleken met typen, daarom is spraakgestuurd zoeken volkomen logisch in feite is het een zeer briljante technologische innovatie die de manier waarop we digitaal communiceren al verandert een advertentiegroep bevatten die zich richt op conversatie-zoekwoorden long-tail zoekwoorden en vraaggerichte zoekwoorden kortere videoadvertenties maken zes seconden dat is alles wat u nodig heeft om een goede indruk te maken lijkt het misschien kort maar het is een marketingsucces geworden 25 procent van de volwassenen zegt dat ze een video na slechts 10 seconden zullen sluiten, dus als je ppc- videoadvertenties gaat adverteren, is het essentieel om ervoor te zorgen dat je je aan korte videoadvertenties houdt om doelgroepen aan te trekken die converteren
Focus minder op geluid
Als consument wat heb je liever een video standaard op mute en ondertiteling of een gênant moment meemaken met een videoadvertentie die op volle toeren draait je bent niet de enige 66 procent van de mensen zegt dat ze het haten als videoadvertenties automatisch speel met geluid, dus zorg er niet alleen voor dat uw videoadvertenties kort zijn, u moet er ook rekening mee houden dat het een product of service moet verkopen zonder geluid adv steeds populairder in videogames terwijl de Covid-19-pandemie voortduurt, betekent dit dat gamers meer tijd zullen besteden aan het online spelen van videogames en meer kans hebben om te worden blootgesteld aan in-game display- advertenties vaker rekening te houden met de verscheidenheid aan advertentie-indelingen die beschikbaar zijn door het gedrag van gamers interstitieel advertenties tijdens spelpauzes beloningsadvertenties winnen valuta voor consumptie van mobiele apps banneradvertenties traditionele banners die worden weergegeven in afhaalrestaurants van games consumenten zullen steeds veeleisender worden daarom is het beste om alternatieve advertentiemethoden aan te passen experiment meten en ervoor te zorgen dat ze werken het is essentieel om op de hoogte te zijn van welke trends er in de toekomst komen, zodat u zich er nu op kunt voorbereiden en de concurrentie voor kunt blijven als marketeer u moet blijven aanpassen en manieren vinden om in te spelen op de groeiende vraag van uw consumenten om uzelf en uw bedrijf voor te bereiden op toekomstige verrassingen houd deze trends in gedachten als je een winnende strategie hebt, gebruik die dan voor vandaag vergeet niet om je te abonneren op ons YouTube-kanaal en de meldingsspreuk te activeren tot ziens jij.